witryna w programie polisa na 100% Opinie klientów 4.75 / 5.00
Program
POLISA NA 100%
Rzetelny pośrednik ubezpieczeniowy Działamy zgodnie z Ustawą o Pośrednictwie Ubezpieczeniowym.
gwarancja nawet do 8 mln złotych Ubezpieczenie OC z tytułu wykonywania działalności agencyjnej.
bezpieczny zakup polisy online Certyfikat SSL. Płatność PayU - szybki przelew bankowy oraz karta.
Średnie zadowolenie
klientów
BARDZO DOBRY
4.75
/ 5.00 sprawdź

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Więcej informacji Akceptuj

Link4 - ubezpieczenie mieszkania

Link 4 - grupa ubezpieczeniowa istnieje na polskim rynku od stycznia 2003 roku. To pierwsza firma ubezpieczeniowa, która zaoferowała polskim kierowcom ubezpieczenia komunikacyjne typu direct, czyli możliwość zakupu ubezpieczenia przez telefon lub internet. Początkowo Towarzystwo ubezpieczeniowe oferowało podstawowe produkty ubezpieczeniowe z grupy samochodowych, z czasem oferta rozszerzyła się o ubezpieczenia mieszkaniowe oraz turystyczne.

 

LINK4 na początku 2010 roku postawiło na zmianę dotychczasowego logo oraz na zmianę znanej dotąd kolorystyki. Dzięki zaawansowanej technologii, można skorzystać z usług firmy na terenie całego kraju, o każdej porze. LINK4 zapewnia swoją pomoc całodobowo.

 

Marka godna zaufania

 

Wyróżnienie marki godnej zaufania przyznają Redakcja Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Takie wyróżnienie otrzymują marki, które są najbardziej innowacyjne, rozwojowe i rozpoznawalne na polskim rynku. W ramach Programu przeprowadza się badania, mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów.

 

Lider HR w ubezpieczeniach

 

W ciągu ostatnich lat LINK4 zostało laureatem wielu nagród i laurów jakości. Certyfikat ISO 9001:2001 otrzymali jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń direct w obszarze likwidacji szkód.

LINK4 wygrał konkurs w dziale: Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2015. To ogólnopolski program z obszaru human resources (HR). Upowszechnianie oraz propagowanie pozytywnych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej, jak i strategii integracji spraw personalnych z biznesowymi należą do głównych celów tego programu.

LINK4 zdobył Laur Konsumenta – Grand Prix 2014. Tytuł ten zdobyć mogą wyłącznie te firmy, które w trybie prowadzonego corocznie głosowania wśród konsumentów otrzymają status lidera (złote, srebrne i brązowe godło) i utrzymują je przez okres co najmniej trzech lat.